VISITEM EL MUSEU PICASSO

El passat dijous vam anar a Barcelona, això ja és emocionant, i abans d’entrar al museu Picasso estàvem neguitosos i molt xerraires. Un cop vam entrar-hi, l’art ens va envoltar i ens va calmar. Vam analitzar diferents obres de l’artista, vam participar molt dient la nostra opinió, què hi vèiem i amb què ens semblava que estava fet. Vam aprendre un munt amb totes les nostres aportacions i amb l’ajuda del monitor.

Després vam posar en pràctica tots aquests aprenentatges! Tal i com feia Picasso, vam fer un retrat on vam combinar el punt de vista de cara i el perfil. Ens va encantar fer aquesta activitat!

I per acabar la sortida vam passar un migdia molt agradable al parc de la Ciutadella.