ELS POLLETS

El Feliu ens ha deixat la incubadora que li van portar els reis a l’Oleguer. Durant vint-i-un dies els hem estat incubant i, ahir, van néixer.
El Feliu ens ha donat uns consells:
– S’ha d’omplir d’aigua quan esta sota el límit perquè no passin set.
– Quan estan neixent, no se’ls pot ajudar a trencar la closca de l’ou.
– Mentre neixen, se’ls ha d’esquitxar aigua.

Ahir per la tarda, va venir el Pedro, i ens va explicar què passa dins de l’ou des del moment en que és un ou gallat fins el moment que neixen els pollets. A partir de tot el que vam aprendre, estem elaborant un Lapbook.

Aquí baix teniu les fotos dels nostres pollets i alguns dels vídeos que vam veure amb el Pedro per entendre què passa a dins de l’ou.

Hug i Judit

Vídeo on es pot veure en dos minuts el que passa dins l’ou durant els 21 dies de gestació:

Fotos:

AQUESTA TARDA HEM BAIXAT A L’HORT A FER FEINA

Aquesta tarda, hem baixat a l’hort amb l’Adrià i la Jesusa a fer quatre feines ben concretes:
1- Revisar el compostador
2- Preparar els tres bancals que tenim buits per tal de poder-hi plantar els planters d’enciam.
3- Regar els tres bancals on hi tenim plantats els alls, pèsols, etc.
4- Buscar branquetes per tal que les pesoleres s’hi puguin enfilar.

Aquí teniu les fotos que hem fet: