El Feliu ens ha deixat la incubadora que li van portar els reis a l’Oleguer. Durant vint-i-un dies els hem estat incubant i, ahir, van néixer.
El Feliu ens ha donat uns consells:
– S’ha d’omplir d’aigua quan esta sota el límit perquè no passin set.
– Quan estan neixent, no se’ls pot ajudar a trencar la closca de l’ou.
– Mentre neixen, se’ls ha d’esquitxar aigua.
Ahir per la tarda, va venir el Pedro, i ens va explicar què passa dins de l’ou des del moment en que és un ou gallat fins el moment que neixen els pollets. A partir de tot el que vam aprendre, estem elaborant un Lapbook.
Aquí baix teniu les fotos dels nostres pollets i alguns dels vídeos que vam veure amb el Pedro per entendre què passa a dins de l’ou.
Hug i Judit
Vídeo on es pot veure en dos minuts el que passa dins l’ou durant els 21 dies de gestació:
Fotos: