PUGEM A LA MOLA!

Abans de fer la sortida vam marcar el camí i vam calcular el desnivell que faríem, uns 600 metres, quanta pujada! Això era un repte per molts!

I va arribar el dia! Entusiasmats ens vam trobar al Dalmau i vam començar a pujar. Vam fer moltes parades, tot descobrint un forn de pedra, orientant-nos, observant la vegetació d’obaga, investigant la cova de Santa Agnès, explicant la llegenda del Morral del Drac… fins que, per fi, vam arribar al monestir! Quines vistes!

I durant la sortida ens preguntàvem quanta distància hem caminat? Així que aquesta setmana a classe ho hem calculat: aproximadament, anar i tornar, entre 5 i 6 km.

Va ser un dia per aprendre i gaudir del nostre entorn i dels nostres companys i companyes!

LA MOLA

JOCS FLORALS SANT JORDI 2015

I per fi ha arribat el dia de saber els guanyadors dels jocs florals! Quins nervis teníem aquest matí per saber els guanyadors dels jocs florals!

ANGLÈS: 1r David / 2n Ot / 3r Hug

CATALÀ: 1r Bernat / 2n Júlia López / 3r Mohamed

Alguns no ens esperàvem gens guanyar! I els altres hem estat igualment molt orgullosos dels nostres companys i companyes premiats però sobretot de la bona feina feta perquè tots els poemes són genials!

SANT JORDI BAIXA RESOLUCIÓ

COM VIVIA LA GENT A L’EDAT MITJANA?

Un dels projectes del segon trimestre va ser l’edat mitjana, després de treballar l’edat antiga a anglès. En aquest projecte ens va interessar saber com vivia la gent en aquella època i cada grup va buscar informació i investigar sobre un dels grups socials. Després vam haver de pensar com ho explicaríem als companys i companyes perquè també aprenguessin coses dels altres grups socials i així vam preparar unes exposicions.

Volíem fer-ho tan bé que ens vam ficar en el paper i fins i tot alguns ho vam explicar en primera persona, o altres vam teatralitzar o altres ens vam disfressar. Ens va semblar molt curiós descobrir la vida quotidiana de la gent que va viure en aquells temps!