Abans de fer la sortida vam marcar el camí i vam calcular el desnivell que faríem, uns 600 metres, quanta pujada! Això era un repte per molts!
I va arribar el dia! Entusiasmats ens vam trobar al Dalmau i vam començar a pujar. Vam fer moltes parades, tot descobrint un forn de pedra, orientant-nos, observant la vegetació d’obaga, investigant la cova de Santa Agnès, explicant la llegenda del Morral del Drac… fins que, per fi, vam arribar al monestir! Quines vistes!
I durant la sortida ens preguntàvem quanta distància hem caminat? Així que aquesta setmana a classe ho hem calculat: aproximadament, anar i tornar, entre 5 i 6 km.
Va ser un dia per aprendre i gaudir del nostre entorn i dels nostres companys i companyes!

