COMENCEM EL CURS!

El curs passat el vam acabar compartint un bon esmorzar, rialles i també amb molta emoció i alguna llàgrima al desitjar-nos un bon estiu i sobretot acomiadant al nostre company Arnau, a qui li desitgem molta sort a l’Escolania de Montserrat!

ACOMIADAMENT CURS 14-15 BLOG

I aquest curs l’hem començat amb molts somriures, molta energia, nous reptes, ganes d’aprendre i de compartir molts moments! Ens hem retrobat tots plegats i amb alegria hem rebut a dos companys nous en el nostre grup: l’Iu i la Martina.

COMENCEM EL CURS BLOG

També ens hem tornat a veure els nostres companys i companyes de 6è i hem donat la benvinguda a 4t, tots plegats formem el grup de grans: JUNTS ANEM MÉS LLUNY! Mireu quines màquines vam inventar el primer dia:

Un comentari a “COMENCEM EL CURS!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *