Només començar el curs vam fer un petit projecte per tal d’escollir els delegats que ens han de representar durant tot el curs al consell de delegats de l’escola.
Va ser un projecte emocionant, ja que tots estàvem expectants per veure qui sortia i molt motivats per fer-nos una bona propaganda i guanyar vots. Ens vam sentir una mica com petits polítics i vam aprofitar per parlar sobre la democràcia i notícies relacionades amb la política.
Finalment, amb molts nervis va arribar el dia de les eleccions, on tots vam votar i els membres de la mesa electoral van fer l’escrutini i…. aquest va ser el resultat: Júlia López i Ot Valls delegats de classe, Lidia i Judit substitutes.
Podeu veure el cartell de propaganda electoral que cadascú va fer i fotografies del moment de les votacions i escrutini.