SORTIDA AL CASTELL DE PERA

Fa dues setmanes vam fer la primera sortida del curs al castell de Pera. Va ser un dia per poder compartir bons moments amb els nostres companys i companyes del grup de grans i amb les mestres, gaudir de la natura i aprendre més sobre el nostre entorn i la nostra història.

Per molts també va ser un dia de reptes superats, com arribar a dalt del castell de Pera o superar la por a baixar.

Vam passar un dia molt agradable, acompanyats d’un bon temps que ens va permetre gaudir de molt bones vistes que alguns alumnes de 4t van aprofitar per fotografiar.

 

JA ESTEM A 4t

Ens anem fent grans i ja hem arribat a 4t! Això vol dir que estem al grup de grans i per tant hem de ser més autònoms i més responsables.

Tenim tutora nova, la Silvia, l’Elisabeth ens farà música, la Marta anglès i la Vero educació física. Els alumnes som els mateixos del curs i som un grup molt maco, però molt xerraire! També ens hem proposat alguns objectius: respectar als companys i companyes i preocupar-se cadascú d’ell mateix.

Estem molt emocionats pel nou curs perquè farem un munt de coses divertides i aprendrem molt. Així doncs, seguirem el lema del curs: mira, coneix i estima.

I voleu saber quin és el lema de la nostra classe?? Segur que us agradarà! Dins la nostra classe s’hi amaga un gran cor! 

Endavant amb el curs!!!

Grup de 4t