Fa dues setmanes vam fer la primera sortida del curs al castell de Pera. Va ser un dia per poder compartir bons moments amb els nostres companys i companyes del grup de grans i amb les mestres, gaudir de la natura i aprendre més sobre el nostre entorn i la nostra història.
Per molts també va ser un dia de reptes superats, com arribar a dalt del castell de Pera o superar la por a baixar.
Vam passar un dia molt agradable, acompanyats d’un bon temps que ens va permetre gaudir de molt bones vistes que alguns alumnes de 4t van aprofitar per fotografiar.
