Celebrem Santa Cecília

Divendres de la setmana passada, durant tot el dia ens va acompanyar la música a l’escola, era un dia especial. A la tarda vam poder escoltar diferents instruments tocats per petits grans artistes que ens van deixar bocabadats. I per acabar, un berenar també ben musical. Amb aquest vídeo podreu gaudir d’alguns dels instants d’aquella tarda.

[youtube]https://youtu.be/GONYJNA9tyY[/youtube]

LES BARRAQUES DE VINYA

Fa uns dies vam fer una sortida tot el grup de grans: vam fer un passeig entre les barraques de vinya. Ens va acompanyar el Jordi Guillemot, que es dedica a recuperar aquestes construccions.

Amb el Jordi guiant-nos, vam anar descobrint diferents barraques, com les havien restaurat, quins usos tenien abans i què podem fer nosaltres. Per això, ara volem apadrinar una barraca des de l’escola per restaurar-la i fer el manteniment.

Estem molt agraïts al Jordi perquè ens va ajudar a conèixer moltes coses del nostre entorn que no tots sabíem.

Si voleu més informació de les barraques de vinya, entreu a:

www.caudelguille.net

De Barraques de vinya

1r PROGRAMA DE RÀDIO DEL CURS!

L’equip del taller de ràdio ja té el primer programa! Després de la feina de preparació i trobar-nos amb problemes de l’aparell tècnic, hem pogut gravar! Estem molt orgullosos però també ens hem adonat d’alguns errors que al proper programa intentarem millorar.

Esperem que gaudiu del programa igual que vam gaudir nosaltres creant-lo.

L’equip de ràdio (Jaume Àvila, Rafa López, Oleguer Garriga, Mateu Coll, David Capilla, Lidia Espin, Miquel Rembado, Pol Bros, Unax Martínez, Martí Buisan, Aïsha Rius, Christian Cozar, Paula Malara, Marta Polonio).