Divendres de la setmana passada, durant tot el dia ens va acompanyar la música a l’escola, era un dia especial. A la tarda vam poder escoltar diferents instruments tocats per petits grans artistes que ens van deixar bocabadats. I per acabar, un berenar també ben musical. Amb aquest vídeo podreu gaudir d’alguns dels instants d’aquella tarda.
[youtube]https://youtu.be/GONYJNA9tyY[/youtube]
