Fa uns dies vam fer una sortida tot el grup de grans: vam fer un passeig entre les barraques de vinya. Ens va acompanyar el Jordi Guillemot, que es dedica a recuperar aquestes construccions.
Amb el Jordi guiant-nos, vam anar descobrint diferents barraques, com les havien restaurat, quins usos tenien abans i què podem fer nosaltres. Per això, ara volem apadrinar una barraca des de l’escola per restaurar-la i fer el manteniment.
Estem molt agraïts al Jordi perquè ens va ajudar a conèixer moltes coses del nostre entorn que no tots sabíem.
Si voleu més informació de les barraques de vinya, entreu a:
![]() |
| De Barraques de vinya |
