Durant la setmana del 25 al 29, hem estat realitzant una maqueta per equips de treball. El procés ha sigut el següent:
Dilluns 25: Hem portat diversos materials de rebuig que creiem que podríem reciclar: ampolles, rotlles de paper higiènic, pots de iogurt, caixes de sabates, de cereals, etc. I hem fet una composició amb aquests elements. Per tal que s’aguantéssin els hem enganxat amb cinta adhesiva. Un cop hem tingut la composició feta, per grups hem decidit quina finalitat tindria la maqueta (un pont, un edifici, etc.) i, individualment, hem imaginat com podríem transformar la composició en una maqueta gaudiniana (i passant de la recta a la corba). Hem fet primer un esbós en un full d’esborrany i, finalment, hem fet la nostra proposta de disseny de la maqueta.
Dimarts 26: Per equips de treball, hem decidit quina proposta de disseny de la maqueta era la que volíem realitzar. Un cop escollit, ens hem posat a la feina i hem fet el primer modelatge amb paper matxé.
Dimecres 27: Un cop assecat el paper matxé, hem fet pasta d’enguixar amb l’Aiguaplast i hem enguixat les maquetes. Aquest pas ens ha servit per acabar de detallar coses que amb el paper matxé no vam poder modelar.
Dijous 28: Un cop assecat l’Aiguaplast, hem pintat les maquetes amb un color base marró perquè semblés fusta (ja que estem treballant l’aspecte natural de Gaudí) i hem deixat blanc el que volíem ressaltar.
Divendres 29: Ja tenim la base marró pintada seca. Avui ens toca acabar de pintar les parts que no vam pintar ahir de diferents colors. Hem intentat que hi hagi el màxim de colors de la natura possible: els verds i hem utilitzat els grocs i taronges per ressaltar les figures a les quals volíem donar importància.
Us convidem a venir a veure l’exposició que presentarem el dia 20 de desembre de 2013!