LA SOCA DE NADAL

I per fi va arribar el gran dia…

…després de tantes hores d’assaig, de memoritzar, d’interpretar, de repetir i repetir i repetir, de viure moments agradables, de compartir, de preparar escenografies, d’emprovar vestits fets pels pares, de treballar entonacions, de cantar les nadales, de seguir la pulsació, de parlar fort (i parlar fluix), de relaxar-nos, d’esperar, de jugar, de fer broma i d’estar atents i atentes, etc. Per fi, avui hem representat l’obra de teatre “La soca de Nadal”. I, com us havíem promès …

… aquí teniu els vídeos! Desitgem que els gaudiu tant com nosaltres hem gaudit preparant aquesta obra.

Que passeu unes molt bones festes!!!

LA SOCA DE NADAL. ESCENA 1. “AL LLENYER”.

LA SOCA DE NADAL. ESCENA 2. “EL GRAN SECRET”.

LA SOCA DE NADAL. ESCENA 3. “EL DIA DE NADAL”.

ENS HEM ELFATITZAT PER DESITJAR-VOS UNES BONES FESTES!

Per poder veure els vídeos copieu els links i enganxeu-los tal i com estan al vostre buscador (va perfecte amb el Chrome).
Recordeu que aquests vídeos tenen data de caducitat. A partir del dia 1 de gener de 2014 ja no estaran actius.

LA FELICITACIÓ DE LA JÚLIA L., EN DAVID, L’ARNAU I LA SHAKIRA:

http://host-d.oddcast.com/php/application_UI/doorId=1177/clientId=299/?mId=52697261.3

LA FELICITACIÓ DE L’ÈRIC, DEL MIQUEL, DE L’HUG, DE L’UNAX I DEL MOHAMED:

http://host-d.oddcast.com/php/application_UI/doorId=1177/clientId=299/?mId=52700473.3

LA FELICITACIÓ DE LA LA LÍDIA, L’OT, LA JÚLIA A., LA HALIMA I EN POL:

http://host-d.oddcast.com/php/application_UI/doorId=1177/clientId=299/?mId=52702276.3

LA FELICITACIÓ DE LA JUDIT, L’AÏSHA, LA PAULA, LA NARA I LA SOFIA:

http://host-d.oddcast.com/php/application_UI/doorId=1177/clientId=299/?mId=52702532.3

LA FELICITACIÓ DEL FELIU, EL CHRISTIAN, EL MARTÍ I EL BERNAT:

http://host-d.oddcast.com/php/application_UI/doorId=1177/clientId=299/?mId=52702943.3

PREPARANT ELS POMANDERS PER A LA MARATÓ DE TV3

Enguany, el grup de mitjans, hem decidit elaborar uns pomanders per vendre a la fira de Santa Llúcia. Com cada any, els diners que recollim, seran destinats íntegrament a la Marató de TV3. Esperem que vingueu i ens en compreu!

Sabeu què és un pomander?

El nom POMANDER s’utilitzava en l’Edat Mitjana per designar formalment el mètode d’emissió de vapors amb propòsits de protecció i purificació.
Era típic fer-ne quan arribava el fred, i els posaven a prop de focus de calor, així desprenia bona olor.

Aquí us deixem algunes fotografies que hem fet mentre els preparàvem.

HEM FET MAQUETES A L’ESTIL GAUDÍ

Durant la setmana del 25 al 29, hem estat realitzant una maqueta per equips de treball. El procés ha sigut el següent:

Dilluns 25: Hem portat diversos materials de rebuig que creiem que podríem reciclar: ampolles, rotlles de paper higiènic, pots de iogurt, caixes de sabates, de cereals, etc. I hem fet una composició amb aquests elements. Per tal que s’aguantéssin els hem enganxat amb cinta adhesiva. Un cop hem tingut la composició feta, per grups hem decidit quina finalitat tindria la maqueta (un pont, un edifici, etc.) i, individualment, hem imaginat com podríem transformar la composició en una maqueta gaudiniana (i passant de la recta a la corba). Hem fet primer un esbós en un full d’esborrany i, finalment, hem fet la nostra proposta de disseny de la maqueta.

Dimarts 26: Per equips de treball, hem decidit quina proposta de disseny de la maqueta era la que volíem realitzar. Un cop escollit, ens hem posat a la feina i hem fet el primer modelatge amb paper matxé.

Dimecres 27: Un cop assecat el paper matxé, hem fet pasta d’enguixar amb l’Aiguaplast i hem enguixat les maquetes. Aquest pas ens ha servit per acabar de detallar coses que amb el paper matxé no vam poder modelar.

Dijous 28: Un cop assecat l’Aiguaplast, hem pintat les maquetes amb un color base marró perquè semblés fusta (ja que estem treballant l’aspecte natural de Gaudí) i hem deixat blanc el que volíem ressaltar.

Divendres 29: Ja tenim la base marró pintada seca. Avui ens toca acabar de pintar les parts que no vam pintar ahir de diferents colors. Hem intentat que hi hagi el màxim de colors de la natura possible: els verds i hem utilitzat els grocs i taronges per ressaltar les figures a les quals volíem donar importància.

Us convidem a venir a veure l’exposició que presentarem el dia 20 de desembre de 2013!