ENS VISITEN LES FAMÍLIES

Arribem a classe aquesta tarda i es nota un ambient nerviós i emocionat… en una estona venen les famílies a veure tot el treball que hem fet del projecte “Ens coneixem”. Ens relaxem, respirem i rebem amb moltes ganes i il·lusió als nostres convidats.

Després d’una breu explicació de la feina feta, mostrem a les famílies les nostres autobiografies, autoretrats i el joc de qui sóc, a més d’altres coses que tenim a classe. I també berenem amb pastissos, galetes i begudes que molt amablement han portat alguns companys i companyes del grup.

visita famílies (1) Ha estat una estona agradable, moltes gràcies a tots i totes!

visita famílies (3) visita famílies (4) visita famílies (6) visita famílies (7)