Per calendari, la primavera ja fa dies que és aquí, per temperatura és clar que no! A la passejada del divendre vam agrair el ventet fresquet i el cel serè. Vam passar per camins afectats per la cremada del 2003 i per tant ni massa ombres ni massa arbres alts.
El camí el vam fer passant per la masia de l’Armengol, Sant Feliu de Vallcàrcara, ADF fins arribar a les MESQUITES, casa molt antiga però que encara conserva el forn, la mola del molí i el cub on es tirava el raïm i s’iniciava el procés de l’elaboració del vi.
Tots i totes van caminar com uns valents i valentes, en total 14 quilòmetres!
La passejada va ser agradable i la visita molt interessant. Un dia especial pels entorns de la nostra escola!