SORTIDA A LES MESQUITES!

Per calendari, la primavera ja fa dies que és aquí, per temperatura és clar que no! A la passejada del divendre vam agrair el ventet fresquet i el cel serè. Vam passar per camins afectats per la cremada del 2003 i per tant ni massa ombres ni massa arbres alts.
El camí el vam fer passant per la masia de l’Armengol, Sant Feliu de Vallcàrcara, ADF fins arribar a les MESQUITES, casa molt antiga però que encara conserva el forn, la mola del molí i el cub on es tirava el raïm i s’iniciava el procés de l’elaboració del vi.

Tots i totes van caminar com uns valents i valentes, en total 14 quilòmetres!

La passejada va ser agradable i la visita molt interessant. Un dia especial pels entorns de la nostra escola!

El nostre recital de poesia !

Bé, no hi ha paraules per definir la tarda del recital de poesia. Dies després em vaig trobar l’àvia del Tim, que hi va venir, i em va dir: que bonica la festa!
Doncs sí, va ser tota una festa i molt bonica.
Gràcies per ser-hi!
Ens hagués agradat penjar el vídeo i més fotos però a vegades la tecnologia no ens va a favor, aquesta vegada ha sigut així. Ens queda el record!