Aquest matí hem ensenyat als i les alumnes de P3 com es plantava el planter dels enciams. Els hem mostrat els diferents tipus de terra i com s’havien de plantar. Ha estat una activitat molt xula sobretot perquè ens hem sentit grans i responsables i perquè hem compartit una estona molt agradable amb els nostres amics petits de l’escola.
Aquest migdia ens hem endut els planters a casa per si els volem plantar als nostres horts.
Aquí teniu les fotografies: