No parem, i això està molt bé. Els dies són més llargs, el cant dels ocells es fa sentir, els Prats s’omplen de colors i tot canvia la seva llum.
A l’escola ens estem preparant per celebrar amb tots vosaltres l’aniversari 30+1 i a més tenim a tocar Sant Jordi.
Amb tot, aquests dies hem mirat per arribar a veure diferents tipus de flors,l’any passat les vam mirar per descobrir parts, funcions… Aquest any les mirem per veure-les i reproduir-les, amb pintura. Quina és més bonica? No us ho sabria dir, com a la natura totes tenen el seu encant, totes tenen una funció, totes tenen un bon lloc.
Dies de primavera!
Respon