Queda molt per inventar!

Només entrar al Museu de les idees i invents de Barcelona (MiBa) la nostra curiositat es va despertar! Volíem saber per què servia tot allò que anàvem veient i en alguns caps començaven a crear-se noves idees o si més no ens venien les ganes d’inventar. Sobretot després de veure prototips d’invents creats per nens i nenes, invents que faciliten la vida diària. Només cal parar-s’hi a pensar una estona per tenir una magnífica idea!

A més d’estimular la nostra creativitat, descobrir el sentit dels invents i valorar les nostres idees, també vam descobrir coses interessants sobre un racó de Barcelona, la plaça Sant Felip Neri on vam esmorzar. Allà vam veure com les parets estan marcades per la metralla d’unes bombes llançades durant la guerra civil espanyola.

FEM OVELLES I TORTUGUES!

Dijous passat va venir la Carme, la iaia de la Judit, a ensenyar-nos a fer manualitats amb goma eva. Entre les seves dues propostes, tortuga o ovella, cadascú va poder donar-li el seu toc i fer-la amb els colors que volia i enganxar-hi cosetes. També vam poder decidir si el nostre animalet seria una decoració per al llapis, un imant o un clauer.

Ens ho vam passar molt bé i tot i que al principi semblava molt fàcil, no ho era tant!

Moltes gràcies Carme per dedicar part del teu temps a ensenyar-nos a fer aquestes coses tan xules!

MANUALITATS CARME I JUDIT