A la classe ens agraden molt els animals i per això la Shakira i la seva germana Julia ens van portar el Fuby, el seu gat persa, a principi de curs. Va ser molt interessant tot el què ens van explicar sobre com s’havia de cuidar i ens va encantar poder tocar al gat! Moltes gràcies Shakira i Julia! A partir de llavors cadascú va voler explicar quin era el seu animal preferit per tenir a casa i vam fer un treball d’investigació.
Amb tota la informació trobada i tot allò que sabem, cadascú va fer una petita presentació. Quants animals diferents van sortir! Gas, gos, hàmster, tortuga, mico i cabra!
I per acabar, vam aprendre com fer un bon text d’opinió i com argumentar, per així preparar-nos per fer un debat. Què interessant va ser! Ens dèiem arguments a favor i en contra dels animals proposats i ens contestàvem entre nosaltres. Ens va agradar molt fer aquest petit projecte on hem pogut treballar i millorar molts apectes de llengua.
