BONES FESTES!!!

Després d’un trimestre ple d’esforços, de molts aprenentatges, de nervis preparant coses de Nadal, i de molts moments especials, ha arribat el final de trimestre!

Us desitgem que passeu unes molt BONES FESTES!!!!

Ens veiem tots plegats a la tornada, amb energies renovades i il·lusions per continuar el curs amb alegria!

BONES FESTES

COMPARTIM UNA TARDA DE JOCS AMB P5

Aquest dijous vam passar una tarda especial, compartida amb els nens i nenes de P5. Va ser una tarda per gaudir dels jocs de taula, així com per poder ensenyar i acompanyar a aquests nens en el coneixement del funcionament i normes de jocs com el rummikub, el parxís, les dames, etc.

Ens ho vam passar tan bé, que la tarda se’ns va passar volant! Quan vam acabar, ens sentíem molt orgullosos d’haver ensenyat a un company o companya a jugar a un joc determinat i d’haver sigut un bon model, o simplement ens sentíem feliços de la bona estona que vam passar. A més, el grup de P5 va estar molt agraït i això ens va fer sentir molt bé!

tarda de jocs

QUIN ÉS EL MILLOR ANIMAL PER TENIR DE MASCOTA?

A la classe ens agraden molt els animals i per això la Shakira i la seva germana Julia ens van portar el Fuby, el seu gat persa, a principi de curs. Va ser molt interessant tot el què ens van explicar sobre com s’havia de cuidar i ens va encantar poder tocar al gat! Moltes gràcies Shakira i Julia! A partir de llavors cadascú va voler explicar quin era el seu animal preferit per tenir a casa i vam fer un treball d’investigació.

Amb tota la informació trobada i tot allò que sabem, cadascú va fer una petita presentació. Quants animals diferents van sortir! Gas, gos, hàmster, tortuga, mico i cabra!

I per acabar, vam aprendre com fer un bon text d’opinió i com argumentar, per així preparar-nos per fer un debat. Què interessant va ser! Ens dèiem arguments a favor i en contra dels animals proposats i ens contestàvem entre nosaltres. Ens va agradar molt fer aquest petit projecte on hem pogut treballar i millorar molts apectes de llengua.

Fuby

ART AMB PICASSO

Després de la visita al museu Picasso vam iniciar un projecte d’art i vam decidir fer dues obres inspirant-nos en l’artista i els seus estils diferents: una d’individual lliure per expressar allò que cadascú sent i una de col·lectiva amb retrats surrealistes.

En la realització de les obres hem gaudit de l’art, hem experimentat, hem fet proves amb tècniques i materials, ens hem deixat portar, hem compartit amb els altres…

A la classe es respirava un ambient molt agradable i tots apreniem de nosaltres mateixos i dels altres, reflexionant sobre com ens sortia i què podíem millorar.

Art amb Picasso