Dijous a la tarda vam arribar a classe i ens vam trobar dues taules amb una caixa que tapava alguna cosa… quina sorpresa hi havia dins? Ho vam destapar i… hi havia fruites de la tardor! Ja les coneixíem totes perquè a la festa de la tardor n’havíem parlat i les vam tastar.
Així doncs vam començar a parlar de quins colors tenen i en què ens fan pensar: són colors càlids. Ens interessava molt de dibuixar aquest bodegó, així que vam agafar les ceres i vam intentar aconseguir al màxim els colors de les fruites i la seva textura, fixant-nos en la forma, la mida i quina part de la fruita no veiem perquè es troba tapada per una altra.
A la classe hi havia un ambient tranquil i relaxat, tothom inspirat, observant i dibuixant. Tal i com fan els grans artistes!




