Benvinguts i benvingudes!

Ja fa un meset que hem estrenat el curs 2012- 2013.
Per a nosaltres això representa encetar el curs de 2n de primària!
Benvinguts a tots i a totes, un any més aquest vol ser un espai on hi trobeu aquella anècdota, aquell comentari, aquella obra, aquella activitat que, per senzilla i sovint espontània, ha resultat ser extraordinària.
Una mica, com sempre, el nostre bloc fa un foradet a l’aula: ens mira, observa i capta uns segons especials que sovint donen sentit i teixeixen el significat del què vol dir i representa ensenyar i aprendre.
Gràcies per voler-los saber !