última setmana… la classe acull aficions!

El curs s’acaba!!!

La setmana passada les olimpíades, a l’espai de “fem escola” de l’escola hi trobareu totes les fotos!!!

Aquesta setmana anem tancant i a més hem trobat temps perquè cadascú mostri aficions que té i practica fora de l’escola.
No calen grans coses, totes les possibilitats són bones: una recepta de cuina, la lectura d’un conte, alguna cosa feta manualment…

Ahir el Tim ens va oferir una audició amb el violí. Fantàstic!!!!

Avui en Bernat ens ha portat una coca feta amb la seva mare i la recepta! Boníssima.

El David ens ha fet una audició de piano. Perfecte!!

L’Aïsha ens ha ensenyat com cus amb la seva àvia. Guapíssim.

Hem continuat amb la mostra d’aficions.
Ahir la Júlia L i la Júlia A ens van fer patinar.
l’ Hug ens va mostrar tot d’estris per escalar.
l ‘ Unax ens va explicar la seva afició al rugbi, el practicava quan vivia a Rubi.
El Christian ens va explicar les seves aventures quan acompanya a l’avi als mercadillos.

FANTÀSTIC!

I avui…
El Martí ens ha explicat les seves classes de música i ens ha tocat la flauta dolça.

La Paula ens ha convidat a esmorzar coca, una coca boníssima que fa amb la seva àvia quan no treballa.

La Judit s’ha preparat uns balls de ballet, llàstima que la música ens ha fallat.

el Miquel ens ha portat una manualitat que ha fet amb la seva mare de pasta de paper. Fantàstica!!!

Les famílies de P4 ens conviden al Teatre.

La primera paraula que se’m va passar pel cap després de veure els contes que han escenificar les famílies de P4 va ser: quina passada, que bé, quina sort, moltes gràcies!!!
Sovint, davant d’aquestes situacions, falten paraules, costa de trobar la més precisa. Llavors és fantàstic donar la veu als nens, escoltar-los i deixar-se sentir!

Un com va acabar la representació en vam parlar amb el grup: què els hi havia semblat? Coincideix que nosaltres també estem preparant una obra de teatre. Quan més saps d’una cosa més criteri tens per fer una bona i respectuosa valoració.

Després de veure com un grup de pares i mares ens van representar de manera extraordinària dos contes populars, sabuts, senzills i preciosos: els tres porquets i la rateta que escombrava l’escaleta. Els nens i nenes de 1r van dir:

– Està molt ben organitzat.
– Semblava de veritat, jo m’he oblidat que fossin els pares i les mares.
– Feien molt silenci els que no sortien.
– Les disfresses eren molt xules i costava reconèixer qui era.
– I com es movien!
– El seu cos parlava.
– Han actuat fantàstic, jo de tot el què he vist, aquesta és la millor
– El maquillatge també estava molt bé.
– El senyor dels decorats ho canviava molt ràpid, semblava que no ho canvies.
– M’ha agradat com anaven vestits.
– Segur que perquè sortís tan bé han agut d’assajar molt.
– Sí, cada dijous 4 hores o més.
– El to era fort i es sentia molt bé però no cridaven.

MOLTES GRÀCIES