El curs s’acaba!!!
La setmana passada les olimpíades, a l’espai de “fem escola” de l’escola hi trobareu totes les fotos!!!
Aquesta setmana anem tancant i a més hem trobat temps perquè cadascú mostri aficions que té i practica fora de l’escola.
No calen grans coses, totes les possibilitats són bones: una recepta de cuina, la lectura d’un conte, alguna cosa feta manualment…
Ahir el Tim ens va oferir una audició amb el violí. Fantàstic!!!!
Avui en Bernat ens ha portat una coca feta amb la seva mare i la recepta! Boníssima.
El David ens ha fet una audició de piano. Perfecte!!
L’Aïsha ens ha ensenyat com cus amb la seva àvia. Guapíssim.
Hem continuat amb la mostra d’aficions.
Ahir la Júlia L i la Júlia A ens van fer patinar.
l’ Hug ens va mostrar tot d’estris per escalar.
l ‘ Unax ens va explicar la seva afició al rugbi, el practicava quan vivia a Rubi.
El Christian ens va explicar les seves aventures quan acompanya a l’avi als mercadillos.
FANTÀSTIC!
I avui…
El Martí ens ha explicat les seves classes de música i ens ha tocat la flauta dolça.
La Paula ens ha convidat a esmorzar coca, una coca boníssima que fa amb la seva àvia quan no treballa.
La Judit s’ha preparat uns balls de ballet, llàstima que la música ens ha fallat.
el Miquel ens ha portat una manualitat que ha fet amb la seva mare de pasta de paper. Fantàstica!!!














