L’ESPECTACLE DEL BIBLIOBÚS

Aquesta tarda hem anat a veure a Patronat un espectacle que parlava de la màgia de les històries que hi trobem en els contes i en les novel·les. Mil i una aventures per descobrir de la mà d’un molt bon artista que feia acrobàcies i malabarismes. Hem passat una tarda molt divertida!