VISITA A L’AJUNTAMENT

Divendres vam anar a l’Ajuntament, convocats per l’alcalde i el regidor d’educació, per fer una reunió molt important!

Tot va començar fa unes setmanes quan ens vam trobar moltes destrosses al parc de la Font de l’aixeta, molt indignats vam voler escriure una carta a l’alcalde i vam aprofitar per parlar d’altres temes que ens preocupen com el pavelló, les fonts i les caques de gos que hi ha pel carrer. (Si voleu llegir la carta cliqueu aquí: carta ajuntament).

Així doncs, vam anar a la reunió a comentar els temes que ens preocupen, allà ens van explicar les actuacions que des del govern de l’Ajuntament ja es feia i després de l’esmorzar vam estar proposant actuacions.

Finalment tenim un encàrrec molt important: preparar uns cartells i una carta per conscienciar a la gent sobre la importància de mantenir nets de caques els nostres carrers i espais!

visita Ajuntament

Si voleu veure més fotos podeu entrar al facebook de l’Ajuntament.

Volem donar les gràcies a l’alcalde, Ricard Torralba, i al regidor, Josep Mª Noguer, per rebre’ns, i a la Gemma Domínguez per acompanyar-nos!