Després d’un trimestre ple d’esforços, de molts aprenentatges, de nervis preparant coses de Nadal, i de molts moments especials, ha arribat el final de trimestre!
Us desitgem que passeu unes molt BONES FESTES!!!!
Ens veiem tots plegats a la tornada, amb energies renovades i il·lusions per continuar el curs amb alegria!
