BONES FESTES!!!

Després d’un trimestre ple d’esforços, de molts aprenentatges, de nervis preparant coses de Nadal, i de molts moments especials, ha arribat el final de trimestre!

Us desitgem que passeu unes molt BONES FESTES!!!!

Ens veiem tots plegats a la tornada, amb energies renovades i il·lusions per continuar el curs amb alegria!

BONES FESTES

2 comentaris a “BONES FESTES!!!

  1. Ens a agradat molt aquest dimarts ultim dia del timestre ens hu em passat molt be i era tot molt bunic i les obres de teatre molt be representadas bones festes y bon any nou a tothom un peto silvia

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *