ART AMB PICASSO

Després de la visita al museu Picasso vam iniciar un projecte d’art i vam decidir fer dues obres inspirant-nos en l’artista i els seus estils diferents: una d’individual lliure per expressar allò que cadascú sent i una de col·lectiva amb retrats surrealistes.

En la realització de les obres hem gaudit de l’art, hem experimentat, hem fet proves amb tècniques i materials, ens hem deixat portar, hem compartit amb els altres…

A la classe es respirava un ambient molt agradable i tots apreniem de nosaltres mateixos i dels altres, reflexionant sobre com ens sortia i què podíem millorar.

Art amb Picasso