Aquest dijous vam passar una tarda especial, compartida amb els nens i nenes de P5. Va ser una tarda per gaudir dels jocs de taula, així com per poder ensenyar i acompanyar a aquests nens en el coneixement del funcionament i normes de jocs com el rummikub, el parxís, les dames, etc.
Ens ho vam passar tan bé, que la tarda se’ns va passar volant! Quan vam acabar, ens sentíem molt orgullosos d’haver ensenyat a un company o companya a jugar a un joc determinat i d’haver sigut un bon model, o simplement ens sentíem feliços de la bona estona que vam passar. A més, el grup de P5 va estar molt agraït i això ens va fer sentir molt bé!
