Lanç forever

Avui ha tingut lloc un dels actes més memorables del curs escolar. Els alumnes de 1r de Batxillerat s’han enfrontat a Pompeu Fabra en el conegut i popular cuncurs televisiu Picalletres (teniu l’enllaç al lateral).

L’excursió ha estat un acte de fraternitat i, tot i algun entrebanc amb el Pilates, hem emprès la marxa puntuals des de l’estació de la Renfe. La corporació de Rodalies ha col·laborat amb una puntualitat admirable i a les 10 en punt érem davant dels estudis disposats a lluitar contra qualsevol centre que es volgués mesurar amb nosaltres.

El professor de català ha hagut de prendre alguna decisió salomònica a l’hora de destriar els participants atès l’excés de demanda. Alguns i algunes han hagut de resignar-se al paper de públic, i els sis escollits (tres de cada classe), han estat maquillats pertinentment.

De l’actuació no en direm res de res ja que els propers 7 i 8 de maig a les 10 de la nit podreu gaudir de la normativa catalana al canal Localia. Simplement us advertirem que no us agafi dempeus ja que la participació dels nostres calois ha estat descomunal, la que ens escau: en Lanç ha esdevingut el Messi del lletreig, el príncep de les lletres premianenques.

Redacció

3 thoughts on “Lanç forever

1. Javi

Lanç = Crack picalletrer xD

A classe ja va demostrar que valia per això i ahir ho va tornar a demostrar.

I estem segons en el picaranking! jaja

Apa, que vagi bé =]

2. Raquel Martos

molt ben explicat, tot i que han hagut algunes que altres bestieses, i el Lanç amb una paraula bastant difícil ha sortit endevant 🙂
    ha estat molt bé 🙂

3. mcapella

L’enhorabona a tots i a totes per participar i al Lanç no sé si per guanyar!
    L’espera serà llarga! Ja m’ho recordareu a classe el mateix dia perquè no m’ho vull perdre.