ALTRES PORTADES

Els alumnes han dibuixat la portada que ells haurien posat al llibre de Miquel Strogoff, una portada alternativa. Aquestes són:

MIQUEL STROGOFF . PART 1

Aquí teniu la primera part de l’ auca que han fet els alumnes sobre el llibre de Miquel Strogoff. aquesta primera part va des de la sortida del correu  fins a que Miquel coneix a nàdia a bord del vaixell Caucas.

Valoració del llibre de Miquel Strogoff

TÍTOL:

AUTOR:

PERSONATGES PRINCIPALS:

SÍNTESIS:   El  llibre explica la història  der Miguel Strogoff, que  ha de portar un missatge  del tzar al seu germà , el Gran Duc, que es troba a Irkutst .Per portar-la ha de travessar molts quilòmetres on hi ha les tropes tàrtares a les que ajuda un antic general rus, Ivan Ogareff. Pel camí viatja en tren, carreta i vaixell i coneix a Nàdia  que també va al mateix lloc a visitar el seu pare . Fan el mateix camídos periodistes : un anglès i un de francès.   Per altra banda Ogareff intenta impedir que arribi aquesta carta i fa presoner a Miquel. A en Miquel ,amb presencia de la seva mare, Ogareff li crema els ulls. Finalment Miquel aconsegueix descobreir el traïdor i salva la ciutat d’ Irkutsk.

LA PART QUE MÉS M’ HA AGRADAT   PERQUÈ

EL MEU PERSONATGE PREFERIT ÉS      PERQUÈ

DEL LLIBRE CANVIARIA

CREC QUE AQUEST LLIBRE TÉ ELS VALORS DE (EXEMPLES)