FLUÏDESA LECTORA I DENOMINACIÓ RÀPIDA

Després de navegar i donar un cop d’ull als diferents cursos telemàtics oferts pel Departament d’Educació m’he topat amb un material molt interessant per treballar la fluïdesa lectora i, en concret, la lectura i la denominació ràpida.

LECTURA RÀPIDA DE PARAULES CONEGUDES

Per mitjà d’uns cartronets es treballa la lectura deparaules que s’utilitzen de manera freqüent per tal de fomentar-ne la lectura global. Cada grup de paraules té 3 o 4 versions per tal d’evitar-ne la lectura memorística.

lectura-rapida

DENOMINACIÓ RÀPIDA

A través d’aquesta activitat els alumnes adquireixen direccionalitat en la lectura (d’esquerra a dreta i de dalt a baix). Es comença per la lectura de colors i imatges i s’acaba amb la lectura de síl·labes.

denominacio-rapida

  • ACCÉS AL DOCUMENT “.PDF” AMB EL MATERIAL DE DENOMINACIÓ RÀPIDA: denominacio_rapida

Les imatges estan extretes dels esmentats documents. Per accedir a la resta de materials podeu clicar sobre el següent enllaç:

DTAP: Estratègies per a la inclusió de l’alumnat amb trastorns que incideixen en l’aprenentatge

Quant a Recursos ee

Mestra d'Educació Especial de l'Escola Lluçanès. Crec en l'ús de les noves tecnologies per ajudar a descobrir les capacitats de tots els alumnes i entendre la diversitat com una font de riquesa tan a l'aula com a la societat en general. Orgullosa mare d'un nen de 6 anys, enamorada del meu poble i amant dels animals i la natura.
Aquest article s'ha publicat dins de Atenció, Lectura, Materials, Orientació Espaial i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *