Referents clàssics en el màrqueting

Oi que mai (o abans de la presentació del TR A cada passa referents clàssics) no us havíeu fixat en el fet que els referents clàssics encara estan presents molt més a prop del que nosaltres ens pensem? En aquest article podreu veure els referents clàssics que han utilitzat algunes empreses per promocionar els seus productes i el significat que tenen.

En coneixeu més? Ens ajudeu a ampliar la nostra presentació? Per què creieu que el grec i el llatí tenen tant de pes en el món del màrqueting?.

Rebeca Barroso García i Ana Mª Falcón Durán.
2n de Batxillerat.
Llatí i Grec.

Aquest article s'ha publicat dins de General, Publicitat i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Referents clàssics en el màrqueting

  1. Ariadna Zarcos diu:

    És impresionant els recursos que utilitzen els de marketing per vendre els productes, i més aportant informació que la gent ni s’adona de que està. Jo vull estudiar la carrera de Markèting i vaig estar fent recerca i vaig trobar bastants exemples com aquests, molt bon apunt!

  2. Abril Ramos i Aran diu:

    En principi jo volia estudiar Marketing per aprendre a vendre un producte, però finalment m’he decantat per Publicitat. Tot i així crec que aquests productes tenen molt a veure amb la publicitat!

Respon a Ariadna Zarcos Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *