c5001436
This user hasn't shared any profile information
Articles per c5001436
La carta . T’explico el meu somni !!
Cubells, 15 de març de 2018
Hola Adelín!,
Com estàs ? Jo estic bé . Sóc a Cubells i t’ escric des de l’ escola perquè vull explicar-te un somni que vaig tenir.
Vaig somiar que els nens podíem conduir cotxes als 10 anys i que a nosaltres dos ens regalaven un “Lamborghini Urus” i un “Lamborghini Aventador sv”. A mi em regalaven l’Urus i a tu l’Aventador sv i com que ja teníem un Porsche Cayanne i un Porsche 911 gt3
Vam haver de construir un garatge a darrere de casa. Un dia al matí vam decidir anar a passar el cap de setmana a la muntanya i a esquiar. Però no vam veure les noticies que deien que nevaria molt aquell cap de setmana. Així que vam agafar l’Urus 4 per 4 i vam anar cap a les muntanyes.
Estava tot nevat, però la carretera estava ben neta. L’endemà al matí vam sortir de l’hotel i vam anar cap a les pistes. Com que ja sabíem esquiar ens va anar molt bé en una pista negra. A l’ anar a tornar el material va començar a nevar i cada cop amb més intensitat. A l’hora de marxar, el cotxe relliscava perquè la carretera estava plena de neu. Així que jo vaig haver d’anar a peu fins al poble més proper per comprar cadenes . Vaig trigar una estona en trobar les cadenes adequades per a la nostra roda,, per fi a les sis de la tarda, vaig trobar les cadenes i a dos quarts de vuit tocats vam poder marxar.
-Per fi hem pogut marxar!
-Tu ho has dit.- va dir l’Adelín .
-Llavors vaig sentir una veu que deia:
-Desperta, desperta, desperta, desperta!
I em vaig despertar al meu llit dient:
-Tot això ha sigut un somni?
Adéu Adelín espero que t’agradi el meu somni.
Ens veurem aviat
PD:Ah i escriu-me un somni tu també.
JOELUS..
Stephen Hawking
La carta . T`explico un somni.
Cubells, 15 de març del 2018
Estimada mare,
Com estàs? Jo estic molt bé. El mestre ens ha dit que havíem d’explicar un somni que hagués tingut o un que m’agradaria tenir.
A mi n’agradaria tenir un somni on anés a Port-Aventura. Mai he anat a Port-Aventura i mai he pujat a cap atracció. Sobretot m’agradaria pujar a la muntanya russa. M’agradaria anar algun lloc on hi hages atraccions!!!
M’agradaria anar-hi amb la Martina i tu. Hi aniríem amb el cotxe nou: Escoda Spacebac. Hi aniríem a la primavera.
Sortiríem a les 9:00 del matí i hi arribaríem a les 10:30. A l arribar esmorzaríem un entrepà de pernil salat amb un cacaolat. Després aniríem, un altre cop , a la muntanya russa, pujaríem a altres atraccions i aniríem a dinar. Desprès de dinar a altres atraccions i marxaríem cap a casa. Arribaríem a casa a les 7:00.
Adéu, petonets
Ainoa
La carta2. T’ explico un somni?
Cubells, dijous 15 de març de 2018
Estimat Joel,
Com estàs? Jo estic bé. T’escric perquè et vull explicar un somni que he tingut aquesta nit.
El somni començava així: Estava al mig del desert, sol, sense aigua ni menjar. Caminava per un mar de sorra. Feia tanta calor que se’m desfeia la sola de les sabates. Tenia molta set. De cop i volta vaig veure un oasi i vaig córrer cap a ell. Vaig pensar que estava salvat, però quan hi vaig arribar, vaig tirar-me dins i em vaig adonar que eren arenes movedisses. Em vaig enfonsar tan avall que de sobte estava al fons del mar. De cop se’m va escapar l’aire i vaig notar molta pressió al pit i em vaig despertar. Quin somni més estrany! Desitjo no tornar-lo a tenir!
Espero la teva carta impacient on m’expliquis el teu somni.
Adéu Joel. Fins la propera.
GUIFRÉ
La carta. I si t’explico el meu somni?
Cubells, 15 de Març del 2018.
Hola amic Joel:
Com estas?. Jo estic bé . Ara estic a l’escola i t’explicaré un somni que m’agradaria tenir .
M’agradaria trobar-me en un lloc on hi hagués cotxes super esportius com Lamborghinis, Ferraris, Maseratis i molts altres més . En anglès aquest lloc es diu Carmeet. El propietari d’ un Toyota Supra em diu que si vull que em donarà una volta amb el seu Toyota Supra de 1.100 cavalls .El propietari engega el motor i fa un drift, després anem fins a una autopista i agafem 300KM/H per hora. Una estona més tard tornem al carmeet.
Allà hi havia un home que tenia un Bugatti Chiron i em porta a l’ autopista d’abans i anem a 450KM/H, després tornem al carmeet.
Més tardi em va veniar a buscar el meu pare amb el seu Peugeot 407 de 136 cavalls i marxem cap a casa.
Adeu i bona nit
I a tu, quin somni t’agradaria tenir?
:)ADELIN:)
La carta. T’ explico el meu somni Carmela !!
Cubells, 15 de Març del 2018
Estimada Carmeta:
Com estas? Jo molt bé espero que tu també. T’escric una carta per explicar-te un somni molt divertit on sortim les dos.
Estàvem a casa meva (perquè érem germanes) i el meu pare arriba i ens diu que ens a tocat la loteria i ens dóna un milió d’euros a cadascuna. Com teníem 16 anys i ja érem més grans vam decidir anar de viatge a Nova York. Vam preparar les maletes i no sé com ho vam fer però en un segon ens vam tele-transportar.
Vam anar a un hotel de luxe amb jacutzzi i piscina. Era super bonic.
Vam anar a un munt de llocs fins i tot vam conèixer a gent famosa. Després d’estar una setmana vam tornar a casa. Els pares estaven super contents i nosaltres també. Però de cop em va sonar l’alarma i em vaig aixecar. M’agradaria que sigues de veritat.
Molts petons i abraçades.
AINHOA
Arròs amb galeres
INGREDIENTS per a 4 persones
-777gr Arròs -Pastanaga
-5 Galeres -Porro
-Una ceba -All
-Tomata -Aigua
-Sal -Oli
PREPARACIÓ :
-Preparar brou.
-Tallar verdures i passar-les per la paella. Afegir la tomata i les galeres.
-Posar aigua en una olla i bullir-ho tot 15 minuts . Colar el brou de galeres.
-Posar a bullir i fer l’arròs. Una vegada bullit passar-lo per l’ escorredora .
-Fer unes galeres a la planxa i servir-les junt amb l’ arròs i les verdures , tot en un plat.
GUIFRÈ 5è
Arròs amb conill
INGREDIENTS per a 4 persones:
-1 conill -1 ceba -2 alls – Pebrot verd -Julivert -Pa -Ametlles torrades -Vi negre -Arròs 700gr. -Brou de verdures – Oli d’oliva -Tomata -Sal
PREPARACIÓ:
1-Sofregir el conill amb oli. Després de fer el conill, es treu i a la mateixa paella es fa el sofregit amb la ceba, all, pebrot i tomàquet.
2-Mentre es fa el sofregit en un altra paella posem l’all, el pa per fer la picada i després ho posem al morter amb el julivert, les ametlles torrades i una mica de brou.
3-Una vegada el sofregit està fet s’hi afegeix el conill (ja passat per la paella) i se li tira l’arròs cru. Ho movem tot junt uns 5 min. i li tirem el brou de verdures bullint amb la picada,. Esperem uns 20min. i ja estarà llest..
Ainhoa Ruiz 6è
Arròs amb llet
INGREDIENTS per a 3 persones.
-500 ml d’aigua.
-250 g d’arros.
-500 ml de llet.
-170 g de sucre.
PREPARACIO:
1-Agafem una olla i fiquem l’aigua, després hi fiquem l’arròs.
2-Quan l’arròs hagi absorbit l’ aigua hi fiquem llet.
2-Quan la llet ,també s’hagi absorbit hi fiquem sucre i el plat es pot servir.
Adelín 4art
Comentaris