Plantem les tomaqueres.

Avui, divendres dia 20 de maig els alumnes de l’ Escola Sol Naixent de Cubells, hem plantat les tomaqueres, primer un alumne ha fet el forat , ha introduït la tomaquera en ell i finalment ha pitxat la terra del voltant. Hi han participat tots els alumnes i també es mestres. A l’ acabar les hem regat.

Collim els espinacs.

Aquest dijous, dia 19 de maig, hem començat a collir els espinacs. Hem tingut l’ estimable ajuda del Jordi. Els alumnes han pogut veure quina és la tècnica per collir els espinacs. Ara a menjar-los en truita, amanits o com cadascú vulgui.

Premis Sant Jordi 3

Premis Sant Jordi 2

Premis de Sant Jordi 1

Com gairebé fem cada any- exepte els anys de pandemia- l’ Ajuntament de Cubells, organitza unes jornades d’nexpressió escrita ben les que els alumnes de l’ Escola Sol Naixent prese ten uns treballs.Els alumnes mes petits fan un dibuix i a partir de primària es prrsernten dos textos, un en prosa i un alte en ver.
Aquest any els premis s’ han lliurat el dia 18 de maig en un acte a l ‘ Ajuntament.

Agricultors solidaris. Vista de l Apolinaire.

El divendres dia 13 de maig ens va visitar l’ Apolinaire. L’ Apolinaire és senegalès i va arribar al nostre país després d’ un dur viatge. Ens va explicar els eu viatge, les dificultats que va trobar. al’ arribar aquí i l’ acollida que li van dispensar en un poblet de la plana de Leeida.Ens va explicar també com era i és la visa al seu país, el Senegal. Finalment vam acabar la sessió jugant en jocs del seu país, gairebé tots amb materials reciclats.