De ben segur, heu sentit aquesta falca de Bankia que ha generat polèmica entre els amants del teatre grec i que podeu donar suport tot signant “Retiren cuña publicitaria que atenta contra el teatro griego clásico y lengua-griega. Què n’opineu? Creieu que va en contra del teatre i que és un atac al grec antic? Justifiqueu la vostra opinió.
Clica damunt la imatge
Retroenllaç: És un atac al teatre grec antic? | Liter...
Ja des de fa dies porto escoltant aquest anunci al matí a la ràdio i no em sembla gens bé.
Primer, perquè el teatre, sigui del tema que sigui, és un bé cultural i no hi haurien de representar-ho d’aquesta manera i menys en una important cadena de comunicació.
Després de comentar-ho a classe, m’he adonat que és una mica sexista, ja que diu que t’ha de portar la teva dona. Per què no pot ser l’home a qui li agradi el teatre?
Per últim crec que és una bona opció anar a veure una obra en grec clàssic, per lo menys, a mi m’agradaria, encara que no entengués molt!
Em sembla indignant el que han fet, ja que al ser una cadena important tenen la responsabilitat de fer les coses com deu mana i no fer aquestes coses que fins i tot tenen tendències sexistes.
El teatre és un dels béns culturals que millor s’han conservat i crec que aquestes coses no li fan cap be
Bon apunt!
També considero que és impropi d’una entitat. Però penso que, més que mala intenció, el que hi ha és una manca de cultura molt notable. No s’aixeca un país menyspreant valors universals com el teatre grec i la llengua grega clàssica.
Moltes gràcies, Lluís, per donar-ne suport!
Impresentable, de pèssim gust, repugnant. Això passa per donar diners a activitats i individus grollers, temeraris, incultes, ineptes i no sé quantes coses més.