Hem estat practicant la cançó “Li li li” amb flauta perquè ja sabem tocar el “sol” el “la” i el “si”. Ens hem grabat amb vídeo i ho hem penjat a Youtube perquè pugueu veure que bé que ho fem!
Esperem que us agradi molt!
Hem estat practicant la cançó “Li li li” amb flauta perquè ja sabem tocar el “sol” el “la” i el “si”. Ens hem grabat amb vídeo i ho hem penjat a Youtube perquè pugueu veure que bé que ho fem!
Esperem que us agradi molt!