TOQUEM LA FLAUTA

Hem estat practicant la cançó “Li li li” amb flauta perquè ja sabem tocar el “sol” el “la” i el “si”. Ens hem grabat amb vídeo i ho hem penjat a Youtube perquè pugueu veure que bé que ho fem!

Esperem que us agradi molt!