Avui a tutoria hem vist tres vídeos d’un noi que ha viatjat arreu del món. Els tres vídeos es diuen “Move” (que vol dir mou-te), “Eat” (que vol dir menja) i “Learn” (que vol dir aprèn). Hem estat parlant sobre què ens han fet pensar aquests vídeos i hem arribat a la conclusió que pel món es poden descobrir un munt de coses diferents a les nostres i que no tenen perquè ser millors o pitjors, sinò diferents. El vídeo que més ens ha agradat és el vídeo “Learn” i el que menys el vídeo “Move” perquè, segons la nostra opinió, anava massa ràpid.
A vosaltres què us suggereixen aquests vídeos? Ens doneu la vostra opinió?
LEARN from Rick Mereki on Vimeo.
MOVE from Rick Mereki on Vimeo.
EAT from Rick Mereki on Vimeo.