Quina meravella!

Podríeu pensar que es tracta d’alguna càlida platja del Carib, però en realitat és una petita cala de Menorca, a la qual vaig tenir el privilegi de banyar-me l’any passat.

Tot va començar quan vaig embarcar a Barcelona. A un gran vaixell de la companyia Balearia. Durant el viatge va fer bona mar però, tot i així, se’m va fer llarg. Quan vam desembarcar a Ciutadella, els meus avis ja ens esperaven.

Durant els primers dies, no vam poder anar a cap platja ja que no feia bon temps. El primer dia que va fer bon temps [CANVIA L’EXPRESSIÓ, NO?]vam aprofitar per emportar-nos uns entrepans i passar tot el dia a Cala Macarella. Durant les quatre setmanes que vaig estar-m’hi, vaig visitar altres platges paradisíaques, però la que em va agradar més va ser Cala Mitjana. Per arribar-hi s’havia de passar per un caminet que passava pel mig del bosc i molt a prop de la platja hi havia un gran penya-segat amb unes vistes impressionants. A part d’això, la platja era molt gran i hi havia unes plataformes des d’on la gent podia tirar-se a l’aigua. Els pocs dies que ens quedaven de vacances vam romandre a la urbanització de Cala Blanca, on estàvem allotjats. I finalment vam tornar a Barcelona.

Àlex Via

5 thoughts on “Quina meravella!

1. Joan Marc

Primer de tot, ho pots fer millor.
    Dues coses a millorar:
    a) Quan fas un incís i, en concret, quan poses un CC a principi d’oració, és bo separar-lo amb una coma.
    b) Procura evitar la repetició de paraules i expressions. Te n’he marcat algunes en blau.
    De moment un 6

2. mrt1002

És que es realment preciosa Menorca.. Jo hi vaig anar, estava a Ciutadella, i vaig passar per totes les platjes. Cada una de diferent. En cada platja hi havia alguna cosa que la fèia única i inolvidable. Tinc ganes de tornar-hi i seguir explorant. M’agrada la redacció Alex!

3. mbi1124

La redacció està molt be, m’agradaria molt anar a Mallorca o a qualsevol illa d’aprop, mai e anat. Les cales aqustes han de ser molt boniques! Jo a l’unica illa que he anat es a Les Illes Cies, a la costa de Galicia.

4. des1029

Hola Alex, ser que no t’agrada com les fet pero no està tan mal feta. Jo crec que tens un vocabulari culte

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *