c5001436

c5001436

This user hasn't shared any profile information

Articles per c5001436

Com un cel estrellat

Com un cel estrellat és el 6è i últim conte que llegim i il·lustrem aquest curs .

L’Ona, la Marina i els seus pares pugen, de nit, a un turonet per veure la pluja d’estels que, segons les notícies, havia de ser la més espectacular dels últims 100 anys. Mentre l’observen, les dues germanes recorden el conte de la Poma que volia ser una estrella que els havia explicat el seu mestre a l’escola i acaben parlant de tot allò que els fa brillar.

Un conte sobre autoestima, emocions i vincles.

La vella Quaresma

Avui ha arribat la Vella Quaresma a l’ escola . Caldrà que el carnestoltes comenci a tocar el dos perquè encara el tenim a l’ escola.


En Max sobre rodes

En Max sobre rodes és el 5è conte que llegim dibuixem .

Després d’un partit molt igualat i un final trepidant, l’equip de l’escola, guanya el seu primer partit des que en Max hi juga amb la seva cadira de rodes. En Max somnia en convertir-se en jugador professional quan sigui gran i participar en un jocs paralímpics.

Un conte sobre inclusió i diversitat funcional

 
 


LA NIÑA Y SU PERRO

Había una vez una niña que vivia en una casa en el campo . Vivía con su madre. La casa era grande, de piedra .Estaba pintada de dentro de color blanco .
La niña se llamaba María y tenia 10 años . Era alta, tenía los ojos verdes y el pelo rubio.
Un dia la niña se fue a pasear y se encontró un perro. El perro era blanco y con manchas grises: quizá fuera un perro abandonado.
El perro se dejó tocar por la niña. Cuando la niña se fue para su casa el perro la seguía a cierta distancia. La niña no lo sabía.
Cuando maría entró a su casa el perro se coló dentro. Al cabo de un rato la niña se dio cuenta de que el perro habia entrado en su casa. No quería que su madre lo encontrara. La niña se lo quería quedar.. así que lo escondió debajo0 de su cama
A La mañana siguiente su madre se encontró el perro en su habitación. La madre le fue a preguntar a su hija que hacia aquel perro en su casa. La niña le dijo que cuando volvió de pasear el perro se coló dentro de su casa y que lo había escondido dentro de su habitación y que no sabía como el perro había llegado a la habitación de su madre .
María le dijo a su madre:
-¿Me lo puedo quedar mamá?
Después de dudar unos instantes la madre pensó que no tenían perro y que como que la casa estaba un poco lejos del pueblo el perro les iría bien para guardar la casa y vigilar por la noche .
-¡Si!te lo puedes quedar, per con unas condicies :que le des de comer, que lo saques a pasear, que le des de beber…que lo cuides tu.-dijo su madre-.
-¡Bien!
-Mañana lo llevaremos al veterinario y miraremos si esta sano-dijo su madre.
fin

Ainoa 4arto

Més carnaval!!

Més imatges !!!


El Carnestoltes es queda !

El divendres passat, dia 8 de febrer, vam celebrar la festa de Carnaval. Vam donar una volta pel poble tots disfressats i després vam fer un berenar . Es va acordar indultar el rey carnestoltes fins la propera setmana ja que havia estat poc a l’ escola . Però la propera setmana no s’ escaparà del judici que se li farà …

Vet aquí algunes de les imatges de la festa …


Formigues, els dibuixos .

Així han il·lustrat els alumnes la lectura Formigues.


Vilanova de Pinyeta , els dibuixos.

Vet aquí les il·lustracions de la lectura que han fet els alumnes.


Un gos amb sort

Hi havia una vegada un gos que vivia vora d’ una gasolinera de Balaguer. El gosset era de color blanc i tenia les potes negres. L’ havien abandonat.
Un dia el gos va anar cap al centre del poble a buscar menjar. Aquell dia era mercat així que es va ficar al costat d’ una parada del mercat.Per allí hi passaven molts homes i dones però ningú li donava res.
Quan ja feia una bona estona que estava allà , va passar un home amb una bossa del McDonald i li va donar una hamburguesa.
Al migdia el gos va tornar a la gasolinera. Pel camí va veure un home pobre.
El gos, que encara portava la bossa que li havien donat, va partir, amb la boca, l’ hamburguesa que hi havia dins la bossa i li va donar al home pobre mitja hamburguesa. Quan el gos va arribar a la gasolinera es va menjar la seva mitja hamburguesa.
Al dia següent el gos va veure que la gasolinera estava abandonava. Aleshores el gos va anar a buscar el pobre que havia donat l’hamburguesa perquè vingués a viure a la gasolinera. Dins la gasolinera s’ havien deixat algunes coses de menjar. Aleshores el noi i el gos van aprofitar el menjar.
El gos i el noi es van quedar a viure a la gasolinera .

ADELÍN 4T

Formigues

Formigues és el quart conte que llegim i il·lustrem !!

La Mia, el Jan, l’Oriol i el Dídac, passegen amb la seva àvia pel parc quan troben una formiga reina de la família Messor Barbarus. L’àvia és una apassionada de les formigues, tant, que a casa hi té un formiguer artificial amb una colònia de Camponotus Micans. Parlant sobre com viuen i s’organitzen aquests petits insectes, descobreixen que en poden aprendre moltes coses!

Un conte sobre convivència i organització
.

c5001436's RSS Feed
Go to Top