Missatge Carnestoltes 5demarç14
Cubells a 5 de març de 2014
Bona tarda nois i noies , mestres i amic conill. Primer unes paraules per aquests que de bon matí espanten el meu company de dia i de nit . Si ho tornen a fer penso que els mestres els castigaran demà sense pati . Hem vingut molt bonics amb el nas pintat però a alguns i algunes ho ha fet aquí. Cal venir-ne des de casa . Com veieu aquesta nit m’ he assegut aquí a la cadira per treballar una mica millor . He estat força atent i ja he après a dividir mirant una mica la llibreta d’ aquest noi que tinc aprop , que em sembla que es diu Àlex . Al matí ha treballat força i bé, però a la tarda em sembla que li ha costat una mica més .
Tots els alumnes de tercer han treballat força bé encara que algun això de les paraules comportes li sonava una mica a xinès . Bé ja ho anirà aprenent . L’ alumne de quart ha fet un bon matí i aviu n’ estic força content. Que continui així . Els de cicle superior també ho han fet bé, encara que a vegades no saben que quan entren del pati, çes a dir quan entre, ja no estan al pati i alesmores s’ aha acabat la discussió. Espero que ho vagin aprenent. Els de segon els costa una mica callar i potser caldrà deixar-los sense pati ni jugar .
A l’ altra classe tots s’ han portat força bé . Només que n’ hi ha algun que encara molesta massa. Cal deixar de fer-ho o sinó potser me l’ haure d’ emportar demà si es que marxo . Bé així vam quedar l’ altre dia . També n’ hi ha algun dels de primer que està tant despistat que a vegades cau de cul a terra. Cal estar alerta noi ¡!1 I n’ hi ha algun altre que algun dia es quedarà adormit . Dels més petits , l’ Adrià i el Pere n’ estic molt content i també del Marc, l’ Ainhoa i la Fernanda . A més avui anaven molt bonics .
Ara durant la nit em diverteixo molt amb el meu amic conill. Estic molt content d’ estar al seu costat perquè així ja no passo por. Hem parlat amb el conill i per demà hem acordat que podríeu portar una sabata i una espardenya . Bé també tot l’equipatge que heu portat durant tots aquests dies de gresca i que malauradament s’ acaben . Però no ens posem tristos i acabem amb elegria . Per l’ alumne o alumna que vagi més ben “acondicionat” jo i el conill li farem un regal . Hi haurà un regal per cada classe .
Bé doncs jo ja acabo .Fins demà ¡1 Visca el Carnestoltes .
Dia 5 del tercer mes de l’ any 14 del tercer mil•leni
Els comentaris estan tancats.
Comentaris