Hi havia una vegada un rei que tenia la barba blanca.vivia al desert al costat de les piràmides ,a Egipte.
Un dia una tempesta de sorra el va agafar i , com que era tant gran la tempesta i arrossegava tanta sorra, el va enterrar al costat d’ una porta.Ell la va obrir, va entrar i es va adonar que era la porta d’ una piràmide enterrada sota la sorra .
Estava molt cansat, va posar el colze a la porta i la porta es va obrir. A dins hi havien moltes mòmies. Es va espantar tant que es va posar a córrer, mirant enrerra si el perseguia algú.
Va xocar , es va obrir un forat i va caure dins un pou que donava a una sala tota plena de plata i or.
A partir d’ aquell dia el Rei va passar a convertir-se en el Rei Melxor i cada any repartia joguines i regals a tots els nens del món . regals que comprava amb tot l’or i la plata trobada.

Miquel 2on