Quan un alumne LOE es trasllada

Què cal fer quan un alumne, actualment matriculat a primària LOE, ha de traslladar-se a un altre centre, segons el cicle que està cursant:

maleta grogaCAS 1: Quan un alumne marxa en finalitzar l’etapa i…

… ha cursat tots els nivells d’educació primària LOE:

  • S’imprimeix l’Historial acadèmic i l’Informe individualitzat de final d’etapa.
  • Es tramet una còpia de l’Historial acadèmic i de l’Informe individualitzat de final d’etapa al centre de destinació (secundària).
  • Es lliura una còpia de l’Historial acadèmic a la família juntament amb el llibre d’escolaritat tancat ( si l’alumne en té).

…  ha cursat algun cicle de primària LOGSE i altres de primària LOE:

  • S’imprimeix l’Historial acadèmic adaptat LOGSE, si és necessari (*), l’Historial acadèmic i l’informe individualitzat de final d’etapa.
  • Es tramet una còpia de l’Historial acadèmic adaptat LOGSE si és necessari (*), de l’Historial acadèmic i de l’Informe individualitzat de final d’etapa al centre de destinació (secundària).
  • Es lliura una còpia de l’Historial acadèmic adaptat LOGSE si és necessari (*), i de l’Historial acadèmic a la família juntament amb el llibre d’escolaritat tancat ( si l’alumne en té).

* * *

maleta verdaCas 2: Quan un alumne es trasllada en finalitzar un cicle i…

… només ha cursat cicles d’educació primària LOE:

  • S’imprimeix l’Historial acadèmic
  • Es tramet una còpia de l’Historial acadèmic al centre de destinació (primària), juntament amb el llibre d’escolaritat tancat (si l’alumne en té).

… ha cursat cicles d’educació primària LOGSE i d’educació primària LOE:

  • S’imprimeix l’Historial acadèmic adaptat LOGSE si és necessari (*) i l’Historial acadèmic
  • Es tramet una còpia de l’Historial acadèmic adaptat LOGSE si és necessari (*) i de l’Historial acadèmic al centre de destinació (primària) ), juntament amb el llibre d’escolaritat tancat (si l’alumne en té).

 

* * *

maleta vermellaCas 3: Quan un alumne es trasllada amb un cicle començat i no finalitzat i…

… només ha cursat cicles d’educació primària LOE:

  • S’imprimeix l’Historial acadèmic i l’Informe personal per trasllat.
  • Es tramet una còpia de l’Historial acadèmic i de l’Informe personal per trasllat al centre de destinació (primària), juntament amb el llibre d’escolaritat tancat (si l’alumne en té).

… ha cursat cicles d’educació primària LOGSE i d’educació primària LOE:

  • S’imprimeix l’Historial acadèmic adaptat LOGSE si és necessari (*), l’Historial acadèmic i l’informe personal per trasllat.
  • Es tramet una còpia de l’Historial acadèmic adaptat LOGSE si és necessari (*), de l’Historial acadèmic i de l’Informe personal per trasllat al centre de destinació (primària) ), juntament amb el llibre d’escolaritat tancat (si l’alumne en té).

—————————————————————————————

(*) L’Historial acadèmic adaptat LOGSE només és necessari si l’alumne té qualificacions finals d’algun nivell d’educació primària LOGSE que no figurin al llibre d’escolaritat.

(Informació extreta de la intranet del Departament d’Educació)

Quan un alumne LOGSE es trasllada

Què cal fer quan un alumne, actualment matriculat a primària LOGSE, ha de traslladar-se a un altre centre, segons el cicle que està cursant:

maleta grogaCAS 1: Quan un alumne marxa en finalitzar l’etapa

  • S’elabora l’Historial acadèmic adaptat LOGSE.
  • Es tramet una còpia al centre de destinació (secundària)
  • Es lliura una còpia de l’Historial acadèmic a la família juntament amb el llibre d’escolaritat tancat.

* * *

maleta verdaCas 2: Quan un alumne es trasllada en finalitzar un cicle

  • S’elabora l’Historial acadèmic adaptat LOGSE
  • Es tramet una còpia de l’Historial acadèmic, juntament amb el llibre d’escolaritat tancat al centre de destinació (primària).

* * *

maleta vermellaCas 3: Quan un alumne es trasllada amb un cicle començat i no finalitzat

  • S’elabora l’Historial acadèmic adaptat LOGSE i l’Informe personal per trasllat adaptat LOGSE.
  • Es tramet una còpia de l’Historial acadèmic i de l’Informe personal per trasllat, juntament amb el llibre d’escolaritat tancat al centre de destinació (primària).

—————————————————————————————

(*) L’Historial acadèmic adaptat LOGSE només és necessari si l’alumne té qualificacions finals d’algun nivell d’educació primària LOGSE que no figurin al llibre d’escolaritat.

(Informació extreta de la intranet del Departament d’Educació)

Calendari d’aplicació de la LOE

Curs

S’implanta

2007-2008

Cursos 1r i 2n de l’educació primària (LOE)
Cursos 1r i 3r de l’educació secundària obligatòria (LOE)

2008-2009

Primer i segon cicle de l’educació infantil (LOE).
El primer cicle es podrà avançar a l’any acadèmic 2007-2008
Cursos 3r i 4t de l’educació primària (LOE)
Cursos 2n i 4t de l’educació secundària obligatòria (LOE)

2009-2010

Cursos 5è i 6è de l’educació primària (LOE)

Normativa

(EXTRET de www.gencat.cat)

Prova d’avaluació de 6è. 2009

 

Tota la informació al Portal d’educació.

  • Què és?
  • Quan es fa?
  • Qui l’organitza?
  • Què avalua?
  • Com s’estructura la prova?
  • Quins són els criteris de correcció?
  • Submostra d’expressió oral
  • Models de preguntes
  • Informació dels resultats
  • Organització i seguiment del procés d’aplicació
  • Atenció centres: el mitjà habitual de comunicació que utilitza el Departament d’Educació és el correu xtec

    Preinscripció 2009

    Sessió amb el Carles Parellada

    Recull d’idees clau de la sessió:

    • La mirada amorosa
    • L’ordre
    • La necessitat de referents. Ens ubiquem “en relació a…”
    • Cadascú ha de fer el seu paper
    • Les generacions
    • Ningú es pot sentir exclòs
    • L’exclusió genera divisió
    • On tenim posada la mirada?
    • Hi ha molts camins per arribar a un mateix lloc
    • Els enfrontaments no porten a una solució
    • Quan una persona té una determinada actitud hem de pensar que té a veure amb alguna situació de la seva història
    • Tothom ha de tenir una situació de dignitat al centre

    Feu-me arribar més idees per afegir a la llista!

    Pedagogia sistèmica

    Sorpresa!

    La sessió del 10 de març la dedicarem a parlar de la figura del secretari/a en el centre docent, des del punt de vista de la pedagogia sistèmica.

    La sessió estarà a càrrec de Carles Parellada, de l’equip ICE de la UAB de Formació del Professorat, mestre i consultor sistèmic.

    Informació sobre pedagogia sistèmica: