Afrontar el virus de la grip A a l’escola

El departament d’educació té una pàgina d’informació amb tot de Recomanacions per afrontar el virus de la grip A en l’àmbit educatiu.

Es tracta d’aplicar les mesures habituals per afrontar la grip, extremant les mesures higièniques per prevenir els contagis i actuant amb precaució davant de qualsevol sospita.

En cas de dubte o per fer consultes,  es recomana trucar a Sanitat Respon (902 111 444) o consultar la pàgina web http://www.gencat.cat/salut.

A les escoles pot ser útil el fulletó informatiu que es pot repartir, penjar a les cartelleres i a les pàgines web… per tal d’informar la comunitat educativa.

Curs nou: carnet docent nou!

Aquest any ja no ens ha agafat desprevinguts: el carnet docent s’ha de renovar cada curs!

Es fa igual que el curs passat. S’ha d’omplir el qüestionari amb les dades de cada docent, un per un, i es genera un pdf que ocupa tot un full on hi ha un petit rectangle amb el carnet, que és el que realment val.

Us suggerim una vella trampeta per imprimir diversos carnets docents amb un mateix full, però és més feina:

Sessió 6. 08-09

1- Treure el certificat d’IRFP d’Època

2- La secretaria a la memòria anual

  • Relació entre mèmoria i programació (o pla) anual
  • Àmbits d’incidència de secretaria:
    • Gestió administrativa i acadèmica: actes, acords, registre de matrícula, documents d’avaluació d’alumnat, llibres de correspondència, llibres d’absències i permisos, llibres d’actes, certificats, registres, compulses, arxius, inventari, custòdia de document,
    • Gestió econòmica: pressupost, modificacions, justificació anual de despeses, comptes bancaris, caixes d’efectiu, pagaments, xecs, traspassos, comptabilitat, extractes, resums i llibres de comptes, conciliacions, aportacions, subvencions, extrapressupostaris, contractes, IVA, IRPF, dietes, retribucions, declaracions hisenda
    • Gestió de personal: relació amb l’auxiliar administratiu i el conserge, documentació de: llicències, permisos, absències, retards, encàrrecs de servei.
  • Com ho estem fent:
    • 1. Tenim un apartat específic de secretaria, al pla anual i a la memòria?
    • 2. Les nostres actuacions, estan relacionades amb uns objectius més amplis de centre?
    • 3. La vostra memòria d’enguany, recollirà algun canvi fet a secretaria? Quin? Estava previst?
    • 4. Quins objectius us proposeu per al proper curs?

3. Organigrames

4. Qüestionari i propostes per al proper curs

Secretaria i Google

Quadre-resum dels documents d’avaluació revisat

DOCUMENT

CONTINGUT

DESTINATARI

EXPEDIENT ACADÈMIC

Dades identificació del centre
Dades personals de l’alumne/a
Resultats d’avaluació per matèria i cicle
Decisions de pas cicle
Mesures atenció diversitat
Pla individualitzat, si escau
Assoliment competències bàsiques
CENTRE

HISTORIAL ACADÈMIC

Dades identificatives alumne/a
Resultats d’avaluació per àrea i cicle
Decisions de pas de cicle
Decisions de pas a secundària
Canvis de centre
Seguiment de pla individualitzat, si escau

FAMÍLIA (Final etapa)

CENTRE DE SECUNDÀRIA O RECEPTOR

INFORME INDIVIDUAL DE FINAL D’ETAPA

Procés seguit per l’alume/a
Nivell d’adquisició dels aprenentatges
Assoliment competències bàsiques
Mesures atenció a la diversitat

CENTRE DE SECUNDÀRIA O RECEPTOR

INFORME PERSONAL PER TRASLLAT

Resultats parcials de cada àrea i cicle
Assoliment de competències bàsiques
Mesures atenció a la diversitat

CENTRE RECEPTOR