Acabo d’elaborar una activitat per treballar la comprensió lectora descobrint a quin nen o nena pertany cada samarreta.
L’objectiu és que els alumnes escriguin, al costat de cada definició, el nom del nen o de la nena que figura sota de cada samarreta. Totes les definicions comencen de la següent manera “La meva samarreta…“.
Aquest material també es pot plastificar fent que els alumnes col·loquin els noms amb cartronets o bé amb retoladors tipus Vileda ja que així es pot aprofitar com a racó de treball o bé com a activitat complementària al treball d’aula.
Espero que us sigui molt útil i…si l’apliqueu amb els vostres alumnes, m’encantarà rebre les vostres impressions i comentaris. Si decidiu adaptar-la creant noves activitats i voleu compartir-les…aquest és també el vostre espai. COMPARTIR ÉS CONSTRUIR!
Material editable en format WORD clicant AQUÍ.
(Les imatges estan extretes de Google Imatges)





















El passat 20 d'octubre El programa "Quèquicom" del C33 va dedicar dos reportatges molt interessants sobre el TDAH . Els podeu veure a la PÀGINA 

Me gusta la idea,Yolanda.
La voy a hacer en castellano y te la mando.
Saludos.