LECTURA I COMPRENSIÓ. DE QUI ÉS CADA SAMARRETA?

Acabo d’elaborar una activitat per treballar la comprensió lectora descobrint a quin nen o nena pertany cada samarreta.

L’objectiu és que els alumnes escriguin, al costat de cada definició, el nom del nen o de la nena que figura sota de cada samarreta. Totes les definicions comencen de la següent manera “La meva samarreta…“.

Aquest material també es pot plastificar fent que els alumnes col·loquin els noms amb cartronets o bé amb retoladors tipus Vileda ja que així es pot aprofitar com a racó de treball o bé com a activitat complementària al treball d’aula.

Espero que us sigui molt útil i…si l’apliqueu amb els vostres alumnes, m’encantarà rebre les vostres impressions i comentaris. Si decidiu adaptar-la creant noves activitats i voleu compartir-les…aquest és també el vostre espai. COMPARTIR ÉS CONSTRUIR!

Material editable en format WORD clicant AQUÍ.

(Les imatges estan extretes de Google Imatges)

Quant a Recursos ee

Mestra d'Educació Especial de l'Escola Lluçanès. Crec en l'ús de les noves tecnologies per ajudar a descobrir les capacitats de tots els alumnes i entendre la diversitat com una font de riquesa tan a l'aula com a la societat en general. Orgullosa mare d'un nen de 6 anys, enamorada del meu poble i amant dels animals i la natura.
Aquest article s'ha publicat dins de Comprensió, Escriptura, Jocs, Lectura, Llengua, Vocabulari i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a LECTURA I COMPRENSIÓ. DE QUI ÉS CADA SAMARRETA?

  1. Elena diu:

    Me gusta la idea,Yolanda.
    La voy a hacer en castellano y te la mando.
    Saludos.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *