CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA AMB SANT JORDI

Per tal de fomentar l’atenció i, al mateix temps, practicar la consciència fonològica, he creat un joc-activitat les instruccions del qual són les següents:
1. Descobrir el nom de cada imatge relacionada amb la llegenda i la diada de Sant Jordi.
2. Pensar i escriure les lletres lletres que els falten (sobre les diferents ratlletes).
3. Buscar les lletres a la taula i pintar-les del color que es vulgui. (Només es poden pintar les lletres que faltaven als dibuixos)
4. Quan s’han buscat totes les lletres dels dibuixos hauran sobrat un total de 9 lletres amb les quals, després d’ordenar-les, els alumnes podran completar la frase: EL DIA 23 D’ABRIL, A CATALUNYA, CELEBREM LA DIADA DE


Les imatges necessàries per realitzar aquest material han estat extretes del buscador de google.
Aquesta activitat és una adaptació d’un altre material d’elaboració pròpia que es va publicar en aquest bloc el 12 de novembre de 2010. En aquella ocasió es treballava el mateix procediment amb les imatges i el nom de diferents animals. Podeu accedir-hi directament clicant AQUÍ.

Quant a Recursos ee

Mestra d'Educació Especial de l'Escola Lluçanès. Crec en l'ús de les noves tecnologies per ajudar a descobrir les capacitats de tots els alumnes i entendre la diversitat com una font de riquesa tan a l'aula com a la societat en general. Orgullosa mare d'un nen de 6 anys, enamorada del meu poble i amant dels animals i la natura.
Aquest article s'ha publicat dins de Acollida, Consciència fonològica, Festes, Llengua, Vocabulari i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *