JA ESTEM A 4t

Ens anem fent grans i ja hem arribat a 4t! Això vol dir que estem al grup de grans i per tant hem de ser més autònoms i més responsables.

Tenim tutora nova, la Silvia, l’Elisabeth ens farà música, la Marta anglès i la Vero educació física. Els alumnes som els mateixos del curs i som un grup molt maco, però molt xerraire! També ens hem proposat alguns objectius: respectar als companys i companyes i preocupar-se cadascú d’ell mateix.

Estem molt emocionats pel nou curs perquè farem un munt de coses divertides i aprendrem molt. Així doncs, seguirem el lema del curs: mira, coneix i estima.

I voleu saber quin és el lema de la nostra classe?? Segur que us agradarà! Dins la nostra classe s’hi amaga un gran cor! 

Endavant amb el curs!!!

Grup de 4t

 

Benvinguts al nou curs!!!

Bé, benvinguts una altra vegada a aquest espai. Un espai virtual ric i viscut. En aquí, ja ho sabeu, aneu trobant petites històries, moments, situacions… que es donen a l’aula i amb el grup. Que volem compartir amb vosaltres, perquè són especials, boniques, úniques i que totes elles deixen empremta en el camí que, ara ja fa temps, hem iniciat.

Gràcies per llegir-nos i gràcies per tot el que, també vosaltres, hi aportareu.

Com és habitual a la nostra escola cada inici de curs hi ha la tasca d’escollir el nom de la classe. Aquest any per a tota l’escola hem volgut que siguin escenaris de contes i llibres.

A la classe de primer vam començar el procés fent un exrecici de recordar. Fer memòria de tots els contes, que com a grup, sabem i hem explicat altres anys. La llista va ser llarga.
També vam haver d’invertir un temps per aclarir quin tipus de nom buscàvem aquest any. Per ells dir-se ,foques, lleons, dracs, camions… és el que havia estat més habitual. Calia fer un canvi de registres i entre tots ho vam aconseguir.
Finalment van començar a sortir propostes:
La col d’en patufet
La cova del drac Sant Jordi
L’escola d’en Tibili.
La sabateria del follet sabaters.
La casa de maons dels tres porquets.
La casa d’en tres botons.

La nostra classe ha quedat batejada amb el nom de:
LA COVA DEL DRAC DE LA LLEGENDA DE ST. JORDI!!!

MOLT BON CURS A TOTHOM!!!

SETMANA CULTURAL.

Aquest any la setmana cultural ens ha coincidit amb el Carnestoltes. Arrenquem la setmana tancant llibres, deixarem de compartir sabers i certeses. Imaginarem!!! ens imaginarem de grans, com serem? què farem? la terra serà igual?
La imaginació dels nens i de les nenes de la classe no s’acaba. I amb aquesta idea conversem, compartim, experimentem…
La tarda del dimecres ens vam reunir amb el grup dels espais i vam passar la tarda inventant!!!. “s’hi inventem han de ser coses que ningú s’ha imaginat!!!”diu un nen del grup de P5.
Amb materials endreçats damunt la taula, variats i reciclats i làtex comencem a inventar. Coses tant boniques com plujolets, nuvolets, màquines que ens porten amb el Carnestoltes, avions, dones rubòtiques, nens que porten menjar, fades del futur, nenes amb ulleres per veure el món com vulguem… han sigut alguns dels títols dels invents. El resultat extraordinari, el procés fantàstic: concentració, esforç, frustració, èxit, error… processos que es van posar en joc en un ambient de calma i segur!!!!.Finalment tothom satisfet del seu invent.

EL GRUP DE CINC ANYS

Sembla que això del bloc començarà a funcionar!!!!
Ens fa il.lusió continuar aquesta via de comunicació i informació que vam començar el curs passat. L’any passat parlavem de la possibilitat que ens donava el bloc de veure l’escola per un forat. Continuem amb la idea.
Com a novetat dir-vos que aquest any tindrem el bloc de cicle, com l’any passat, i el d’aula. Passegeu-vos amb calma per les pàgines i anireu descobrint què trobareu en cada apartat.
Fem entre tots que aquest espai sigui un espai dinàmic i ric.
Moltes gràcies!!!!!