JA ESTEM A 4t

Ens anem fent grans i ja hem arribat a 4t! Això vol dir que estem al grup de grans i per tant hem de ser més autònoms i més responsables.

Tenim tutora nova, la Silvia, l’Elisabeth ens farà música, la Marta anglès i la Vero educació física. Els alumnes som els mateixos del curs i som un grup molt maco, però molt xerraire! També ens hem proposat alguns objectius: respectar als companys i companyes i preocupar-se cadascú d’ell mateix.

Estem molt emocionats pel nou curs perquè farem un munt de coses divertides i aprendrem molt. Així doncs, seguirem el lema del curs: mira, coneix i estima.

I voleu saber quin és el lema de la nostra classe?? Segur que us agradarà! Dins la nostra classe s’hi amaga un gran cor! 

Endavant amb el curs!!!

Grup de 4t