SORTIDA AL CASTELL DE PERA

Fa dues setmanes vam fer la primera sortida del curs al castell de Pera. Va ser un dia per poder compartir bons moments amb els nostres companys i companyes del grup de grans i amb les mestres, gaudir de la natura i aprendre més sobre el nostre entorn i la nostra història.

Per molts també va ser un dia de reptes superats, com arribar a dalt del castell de Pera o superar la por a baixar.

Vam passar un dia molt agradable, acompanyats d’un bon temps que ens va permetre gaudir de molt bones vistes que alguns alumnes de 4t van aprofitar per fotografiar.