LA SOCA DE NADAL

I per fi va arribar el gran dia…

…després de tantes hores d’assaig, de memoritzar, d’interpretar, de repetir i repetir i repetir, de viure moments agradables, de compartir, de preparar escenografies, d’emprovar vestits fets pels pares, de treballar entonacions, de cantar les nadales, de seguir la pulsació, de parlar fort (i parlar fluix), de relaxar-nos, d’esperar, de jugar, de fer broma i d’estar atents i atentes, etc. Per fi, avui hem representat l’obra de teatre “La soca de Nadal”. I, com us havíem promès …

… aquí teniu els vídeos! Desitgem que els gaudiu tant com nosaltres hem gaudit preparant aquesta obra.

Que passeu unes molt bones festes!!!

LA SOCA DE NADAL. ESCENA 1. “AL LLENYER”.

LA SOCA DE NADAL. ESCENA 2. “EL GRAN SECRET”.

LA SOCA DE NADAL. ESCENA 3. “EL DIA DE NADAL”.

4 comentaris a “LA SOCA DE NADAL

  1. Edu ba asta una acspariensa janial ans bem cansa molt pro crec que tos bem apendra molt que daspres de una asfors surt masa be

  2. Només de pensar la feinada de coordinar tots els nens i nenes….buffff es posen els pèls de punta!!! Moltes gràcies per fer-nos gaudir aquella estoneta…va ser fantàstic!!!!
    Molt més proper que no pas les nadales a l’església.
    Gràcies, gràcies!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *