PROGRAMA DE RÀDIO: LA CIUTAT

Avui el Martí, el Feliu, l’Hug, el Pol, l’Èric i l’Unax han acabat de grabar el programa de ràdio que han estat creant. Esperem que us agradi.

2 comentaris a “PROGRAMA DE RÀDIO: LA CIUTAT

  1. edu m’ha agradat fe el programa de radio esta molt be perque esplica las cossas que es podan fe i las que no i mes cosas

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *