Avui el Martí, el Feliu, l’Hug, el Pol, l’Èric i l’Unax han acabat de grabar el programa de ràdio que han estat creant. Esperem que us agradi.
PROGRAMA DE RÀDIO: LA CIUTAT
2
Avui el Martí, el Feliu, l’Hug, el Pol, l’Èric i l’Unax han acabat de grabar el programa de ràdio que han estat creant. Esperem que us agradi.