JA TENIM EL NOSTRE PROGRAMA DE RÀDIO!

Avui surt a la llum el nostre primer programa de ràdio! És una manera de treballar de manera diferent l’expressió oral. En aquest primer programa vam estar fent una feina de castellà on explicàvem quines eren les nostres músiques preferides. No hi parlem tots, però a mida que anem grabant programes, ens podreu anar escoltant a tots i totes. Estem molt orgullosos/es d’aquest programa. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!

Apreteu el play i a gaudir!

AVUI HEM FET PANELLETS

Com que demà és la festa de Tots Sants, avui hem cuinat un plat típic d’aquesta festa: els deliciosos panellets. N’hem fet d’ametlla, de coco, de xocolata i de codony. Aquí us adjuntem la recepta per si voleu fer-ne a casa.
Els nostres fan molt bona pinta i aquesta tarda ens els menjarem! Nyam!

RECEPTA DELS PANELLETS:

Per fer la massa:
½ kg. De farina d’ametlla
½ kg. De sucre
150 grs de boniato o patata.

Per farcir i “engalanar” els panallets:
¼ kg. d’ametlla picada (trossejada).
¼ kg. ametlla Marcona.
¼ kg. membrillo de codony.
¼ kg. de coco ratllat.

Es bullen les patates durant uns 20 minuts (que quedin una mica toves!), seguidament les pelem , les trossegem i xafem una mica i les deixem refredar.
Barregem la farina d’ametlla i el sucre i les amassem. Després hi afegim la patata bullida. Un cop queda una massa agafada, fem boletes o formes i arrebossem la massa amb els ingredients que volguem.

Es posen a la safata del forn i es pinten amb clara d’ou per tal que es daurin més els panellets. Els panellets es treuen del forn quan ja estàn daurats.

Es deixen refredar i …

… BON PROFIT!