Divendres passat, vam anar d’excursió a veure la Font Freda. Els autocars ens van deixar al Coll d’Estenalles, llavors, ens vam dirigir a “la Mata” que és la masia que hi ha allà i finalment ens vam dirigir a la Font. Després, vam dinar sota l’alzina del vent i, de tornada, vam passar per davant la Font dels Traginers. Va ser un dia molt divertit i una sortida d’entorn molt bonica on vam poder veure una altra part del Parc Natural on no hi anem tantes vegades.
EXCURSIÓ A LA FONT FREDA
4